ברוכים הבאים לאתר הבית של חברת אוונגרדיה

050-6357476

אודותנו

אוונגרדיה הינו עסק בוטיק המתמחה ביצירת פתרונות לעסקים בנושאיי בניית אתרים מתקדמים ונוחים לשימוש, ידידותיים  למשתמש ובעלי תוצאות שיווקיות גבוהות. 

 חברת אוונגרדיה מנוהלת על ידי מר משה דנין, מהנדס בוגר הטכניון, המתמחה בפיתוח כלי טכנולוגיה מתקדמים ויישומים  לאפליקציות, כמו כן מתמחה בהוראת תכנות ופיתוח תוכנה במספר מכללות ואוניברסיטאות. יחד עימו חברים גם אנשי עיצוב,  ניהול תכן ושיווק ופרסום הנותנים מענה לכל בעיה.

 אוונגרדיה משתמשת בכלים המנהלים תכן כגון ג'ומלה ווורדפרס אך יודעת לשלב גם מודולים המותאמים אישית עפ"י צרכי  הלקוח. 

אצלנו יקבל הלקוח ליווי אישי בזמן הרמת הפרויקט/אתר וגם ייעוץ מקצועי לקידום עסקיו ברשת ופרסום במדיות הדיגיטליות השונות.

באופן אוטומטי אנו מרעננים את האתרים בכל מספר חודשים על ידי הכנסת גימיקים ורעיונות שיווקיים חדשים והתאמת ושיפור האתר לבקשת הלקוח.

כל האתרים מותאמים לסמארטפונים ומותאמים לקידום בסמארטפונים (מרבית החיפושים מתבצעים במובייל).

אוונגרדיה מספקת שירות חדשני נוסף והוא לימוד בניית אתר יחד איתך. אנו מגיעים עד אליך או לבית העסק/בית ומלמדים אותך הכל אודות פיתוח האתר וקידומו בצורה אישית אחד על אחד (אפשר גם בסקייפ או בהשתלטות מרחוק).

 

טכנולוגיה

אנחנו בצוות אוונגרדיה משתמשים בכל האמצעים החדישים שיש כיום בשוק ובונים לכם אתר מתקדם ויציב

אמינות

אנחנו חברה עם ותק לא קטן ועם רשימת לקוחות ארוכה אנחנו תמיד עובדים בשקיפות מול הלקוח ומסבירים הכל עד לפרט האחרון

מאובטח

אצלנו תקבלו פתרונות לכל בעית מזיק על האתר שלכם וכמובן שירות גיבויי מלא של כל התכנים באתר

902
לקוחות מאושרים
27
אתרים פעילים
61320
שעות עבודה
7
שנים של ניסיון
בניית אתרים

אוונגרדיה בניית אתרים מתקדמים

 חברי קבוצת אוונגרדיה, עוסקים יום יום בהקמת אתרי אינטרנט עבור לקוחות, החל בתכנות, כתיבת תכנים, קידום אתר וכלה בעיצוב מראה האתר ודפיו השונים בהתאמה אישית ללקוח.
אנו מציעים ללקוחותיהם אתרי אינטרנט מקצועיים ומתקדמים

קרא עוד

בניית אתרים בחדרה

מאמרים

קידום ממומן או PPC הוא כלי נהדר לעסקים קטנים המעוניינים להגדיל את העסק שלהם אונליין מכיוון שהוא מאפשר לעשות זאת בצורה מבוקרת ורווחית. באמצעות קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק ניתן להופיע במקומות הראשונים בדפי תוצאות החיפושים, להגיע בצורה די מהירה ללקוחות פוטנציאלים ולהציע להם את המוצרים או השירותים של העסק וכל זאת במסגרת תקציב מוגדר מראש.

בקידום ממומן נעשה פרסום באמצעות מודעות כאשר העסק מגדיר מראש מי יראה את המודעות באמצעות מילות מפתח או מאפיינים דמוגרפיים והעסק משלם על כך על פי קליקים שבוצעו בפועל על מודעות.

אפקטיבי ביחס עלות מול תועלת

אחת התפיסות הקיימות בהקשר ל PPC היא שמדובר בבזבז כסף. אכן, אם לא מכירים את הכללים ולא יודעים כיצד להקים ולנהל קמפיין PPC אז התקציב נגמר מאד מהר עוד לפני שהקמפיין רווחי. חשוב מאד להתחיל בקצב איטי, לעקוב אחר הביצועים, לערוך תיקונים ולוודא שיש מגמת שיפור. רק לאחר שהביצועים משתפרים מומלץ להגדיל את התקציב. ניתן לראות את כל מדדי הביצוע במערכת google adwords, לדוגמא: מספר הופעות, שיעור קליקים, שיעור כניסות לאתר והמרות. ניתן לראות את ההבדלים בביצועים של המודעות השונות ולשפר את המודעות הפחות טובות. אם כל זה חדש עבורך, רצוי לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום.

ניתן להוריד את עלויות הקליקים בקמפיין PPC באמצעות תהליך של אופטימיזציה ובאותו תקציב ניתן להשיג יותר קליקים ולהפוך את הקמפיין לרווחי יותר. מומלץ להגדיל את התקציב עבור הקליקים כל עוד הפרויקט רווחי. כמו כן, לאורך זמן, ניתן ללמוד אלו מילות מפתח רווחיות יותר, כלומר, ממירות, ואת התקציב עבורן להגדיל.

בתחילת הדרך, הפרויקט אינו רווחי כי תהליך האופטימיזציה אורך זמן של מספר חודשים, אך בטווח הזמן הארוך אין לקיים פרויקט שאינו רווחי.

ערוץ ממוקד לקהל היעד

מכיוון שאורך זמן רב עד שרואים את ההשפעה של קידום אורגני על המיקומים בדפי תוצאות החיפוש, קידום ממומן הוא כלי שמאפשר להגיע מהר מאד לגולשים שבאופן פוטנציאלי יכולים להפוך ללקוחות העסק. באמצעות גוגל אדוורדס ניתן להגדיר מילות מפתח או אזורים גאוגרפיים שיובילו להצגת המודעות מעל תוצאות החיפוש או בצידן הימני. בפייסבוק ניתן להגדיר תחומי עניין, גילאים ומאפינים דמוגרפיים אחרים של גולשים שיובילו להצגת המודעות.

ישנם עסקים שמאד מצליחים עם קמפיין PPC מבלי שיהיו להם מיקומים טובים מבחינת אורגנית וזאת בזכות 3 פרמטרים:

  • איכות גבוהה של מוצרים /שירותים
  • אתרים בעלי שיעור המרה גבוה
  • קמפיין PPC שעבר אופטימיזציה

בדיקת הביקוש למוצר

האתר שלך באוויר, המוצר מוכן לאספקה, אך אתה לא יודע אם המוצר מוכר ואם האתר ממיר. הדרך הקצרה והאפקטיבית לבדיקת היא באמצעות קמפיין ממומן אשר לאחר הקמתו תוכל להזרים 1000 מבקרים לאתר ולבדוק את התוצאות. אמנם הבדיקה תעלה כסף אך אם אתה מעוניין לבנות עסק אונליין לאורך זמן, חשוב מאד לבצע אופטימיזציה ולערוך שיפורים כבר בתחילת הדרך כדי להגדיל את הרווחים בהמשך.

שילוב ערוצי שיווק שונים

בקמפיין קידום ממומן ניתן לבדוק את האפקטיביות של מילות מפתח שונות ולאחר מכן להשתמש בהן לקידום אורגני SEO ארוך טווח.

ניתן להשתמש בקמפיין PPC כדי להביא כמה שיותר גולשים להתקין את אפליקציית המובייל שלך ובכך לחזק את השיווק במובייל או להביא גולשים להצטרך לרשימת הדיוור של העסק ולהמשיך משם בפעילות השיווקית.

באמצעות PPC תוכל להביא גולשים ישירות לחנות הפיזית שלך או להניע אותם ליצור קשר טלפוני.

Retargeting או Remarketing

באמצעות קידום ממומן ניתן לפנות לאותם גולשים שכבר ביקרו באתר שלך ולשכנע אותם לחזור אליך לרכישה. לדוגמא: יש לך אתר למכירת טבעות והגולש נכנס ויצא לאחר זמן מה. אדוורדס או פייסבוק יספקו לך קוד שיאפשר להם לזהות את אותם גולשים שכבר ביקרו באתר שלך אך לא ביצעו רכישה דרכך ולהציג בפניהם מודעות שיניעו אותם לחזור לאתר ולבצע רכישה.

מתי לא להשתמש בקידום ממומן?

לא מומלץ להשתמש בקידום ממומן כאשר הרווחיות של המוצר מאד נמוכה עד כדי חוסר יכולת לכסות את עלות הקמפיין. כמו כן, אם אתה לא מכיר את המערכות לבניית קמפיין 

סוגי הדרכות

loading...

ממליצים

משה דנין בחור נעים חרוץ, מסור ורציני. שירותי, מבין ומלמד לעומק, עם המון סבלנות. למדתי הרבה יותר ממה שציפיתי. באמת שווה כל שקל! מומלץ מאוד

לימוד בניית אתר
אורית שרביט
מנהלת בי"ס לאנגלית
054-6394201

אוונגרדיה בנתה לי אתר מתקדם שיווקה אותו בגוגל ומאז כמות העבודה עלתה באופן ניכר!

card1
רועי מחשבים
טכנאי PC
054-4960227

ברצוני לציין את המסירות והאמינות של חברת אוונגרדיה, טיפלו בי במקצוענות מהיום הראשון בו הכרנו בזכות הכשרון שלהם העסק שלי משגשג

123123
גבי טל
טיולים למרוקו

הצוות שלנו

רועי
בניית אתרים וקידום
שרון
תוכן ועיצוב
משה דנין
משה דנין
בעלים ומנכ"ל
 

צור עמנו קשר

אנא מלאו שם דוא"ל

Frank St 13, Hadera